Godmorgon!

Det blev en sovmorgon idag. Men det var skönt. För imorgon börjar mina 19 dagars jobbarpass. Det innebär att från måndag-fredag är jag på Rabalder. Sen på lördag-söndag är jag på mitt jobb och jobbar, då tjänar jag pengar hihi. Så 19 dagar i sträck ska jag jobba.

Igår kom en kompis till min sambo förbi oss. Så det blev att min sambo och han gick ut på kvällen, jag var inte alls sugen så jag gick och la mej efter dom hade gått ut. Så det var ganska så lugn lördag. Idag blir det lugnt, för det är fortfarande inget fint väder ute. Bara grått och mulet.
Men idag ska jag även fixa nytt hundfoder till min vovve. Eftersom han har inte blivit bättre. För när jag slutade ge han medicinen igår så fick han dåligt i magen igen. Så jag var även igår och hämtade ut mer medicin till han. Så nu får han även antibiotika och en liknade medicin som han åt i veckan. Så nu hoppas jag verkligen att han blir bättre. Jag hopps att han även kommer gilla sin nya hundfoder. Det hundfodret går visst bara köpa på Djursjukhuset. Så imorgon har han varit sjuk i två veckor.

Kommentarer
Postat av: Linda

Huvva hoppas han blir bättre snart. Men får han i sig antibiotikan och stoppande så blir det nog bättre. Fodret du får funkar riktigt bra om han inte e kräsen=) Filippa äter det hela tiden pga magproblem. Hon låg ju inne på djursjukhuset i 3 dagar vid jul pga magsjuka. åh var tvungen att behandlas med antibiotika för att hon skulle bli bra,tog sin lilla tid dock.

Så nu jädrans ska väl lillen ändå få bli bra! håller tummarna.



Ni ser ut att haft en riktigt härlig helg!



kram



2010-05-02 @ 19:35:57
Postat av: Nina

Till Linda! Vad jobbigt att dom blir så! Så hon får alltid äta det fodret. Tack och lov så åt han sitt nya foder, men jag vet hur han funkar efter ett tag så blir han less på det. Men han kommer ändå äta det.

Det känns verkligen inte kul att ha en vovve som har magproblem, men det är bara gilla läget. För det är klart att han betyder så mycket för mej!!!



Jepp, vi har verkligen haft en bra helg. Kram

2010-05-02 @ 22:29:13
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0