Godmorgon!

Mitt liv är just nu inte i nån balans, och det gör mej stressad över saker och ting. Det finns en sak som jag har skjutit på i en månad, och idag tog jag tag i den men så klart fick jag inget svar. Men det är väl för att det är så många som har tagit ledigt denna dag, det är ju fredag.
Det där hemliga som jag håller på med, gör mej lite förvirrad för jag vet inte om jag vill eller att jag vill göra det. Därför försöker jag ta reda på mycket fakta innan eller om jag ska hoppa ut från stupet, med eller utan linna. Ni ser ju hur jag är hihi.

Min jädrans fot vill inte heller bli bra. För jag har ju sagt tidigare att jag har haft ont i foten. Men det är ju för att jag har haft fel skor på när jag jobbar. Men tillomed nu när jag har sköna skor på mej så gör det ont. Jag har nämligen ont i vänster fot och smärtan börjar vid fotknölen mot insidan av foten. Sen går det som en smärta rakt ner till fotvalvet eller vad man nu säger, för när jag sträcker på foten så gör det jätte ont på oversidan. Det är inte lätt att bli gammal hihi.
Det är samma sak som jag märker att jag får hela tiden konstiga prickar på mina ben. Jag har aldrig haft såna prickar när jag var liten. Och det är såna där prick som jag tog bort i höstas och blev jätte sjuk. Varför ska det vara så här?

Gud vad jag är gnällig idag!



Jag hittade nyss den här bilden, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, för det är tydligen hälsporre som jag har. Jag som trodde om man har hälsporre så har man ont i hälen. Jag vet att min mamma brukar ha hälsporre ibland, så tydligen jag ärvt hennes fötter.


Bild från Fothälsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0