Godmorgon!

Då var det dags för en ny vecka. Så nu påbörjar jag min sista arbetsvecka på Rabalder. Sen nästa vecka ska jag gå i skola, men jag går bara 4 dagar. Sen blir det sommarlov för mej, kommer stort sett bara jobba nästan alla helger i sommar.

Idag har vi verkligen inget bra väder, jag undrar om det är så att det är södra sverige som har fått fin vädret nu? hihi.
Idag blåser det och det är bara 10 plus, det är för kallt. Jag gillar när det är 20, det är som lagomt för mej. Den här veckan kommer det hända en del saker. Ska ju på en föreläsning på onsdag. På torsdag ska jag göra slingor i mitt hår.
Nu är det dags för frukost sen jobba.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hej.Sköna sommar bilder du tagigt.Det är ju bara så skönt när det är värme och man kan äte ute.Allt blir såååå gott.Vet du vad,jag älskar också Cosmo drinkarna.Hoppas sommarvärmen kommer tillbaka,idag fryser man. Du ska ha en bra dag,kram.

2010-05-24 @ 12:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0