Godmorgon!

Då är det tisdag, och det regnar fortfarande. Så det blir väl att se på nån film sen när man kommer hem från jobbet. Imorgon kommer jag inte vara på Rabalder för då ska jag på en föreläsning som Jan Gunnarsson har. Det ska bli riktigt trevligt, för då ska jag även luncha med en klasskompis. Hoppas att många från klassen kommer gå på den här föreläsningen. För nu var det ett tag sen man såg dom.

Man känner att stresset börjar snart för jag ska skriva klart en rapport innan helgen. För jag vill ju gärna vara ledig helgen. Sen har jag ett jobb som jag ska söka. Så det finns lite saker som jag måste hinna göra den här veckan.
Hoppas ni får en underbar tisdag!

Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina=) ja det var verkligen mysigt att gå ut o äta!! bara kunna sätta sig ner o beställa vad man vill ha o slippa laga själv för en gång skull är ju lyx o just slippa disken efteråt är ju skönt bara det!!! =) sen firade vi sju år tillsammans så då får man lov att lyxa till det=D



ja här regnar det här med idag!! fy o bara 10 plusgrader inte varmt!! men det kan va mysigt det med bara man slipper gå ut o bara kan sitta inne o mysa o titta på film!!=)



ha en bra dag kramis!

2010-05-25 @ 13:57:35
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0