Godmorgon

Idag är det Mors dag! Så senare idag ska vi till mina föräldrar och få middag. Mamma ska få sin present, jag kommer visa den sen till er.
Som ni vet så gillar jag söndagar just för att man kan göra vad som helst och sen är det även varmt ute men det är mulet. Men det är skönt när det inte blåser.

Sen så insåg jag just om 4 veckor vid den här tiden så är jag i fjällen. Jag ska nämligen fira midsommarafton där. Vad det kommer bli kul. Tiden går verkligen fort.
 
Imorgon har jag skola och det ska bli jätte kul att få träffa alla i klassen igen. På torsdag ska vi ha klassfest eftersom på fredagen ska vi få våra betyg. Kan inte fatta att det har redan gått ett år.

Kommentarer
Postat av: The Front Row

Hej!



Vill bara tipsa om webshoppen The Front Row som precis haft premiär! Vi säljer allt från smycken till partyklänningar från märken som Mina UK, Elise Ryan, Lisbeth Dahl, Miss Real, Fever London m.m



www.thefrontrow.se



Välkommen! :)

2010-05-30 @ 17:10:46
URL: http://www.thefrontrow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0