Helg helg helg!

Då har man äntligen helg!
Med det så kommer vi gå till vår kompis och sitta på hans stora terazz där vi tänkte ha en liten slags after work. Det betyder att vi ska gå och köpa en pizza och dricka en öl och få låta den fina solen lysa mot oss hihi. Jag tycker att det är jätte skönt att få vara ledig, eftersom förra helgen så kunde jag inte göra så mycket för min fot. Men nu är jag fri som en fågel. Men jag kan säga att som vanligt när man har en ledig helg så blir den alltid fullspäckad, insåg att nästa gången jag har en helg som jag inte har planerat in något på är först i juli. Så ni som vill boka in att vi ska träffas får vara ute i god tid så jag kan kolla in i min kalander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0