Lördag!

Ni får ursäkta mej, men jag har inte tid att sitta inne nu när vi har fått sommar. Måste passa på att sitta ute. Sen i igår så har vi 30. Det är helt otroligt, så man har kjol och linne på sej. Som idag har jag bränt mej lite i ansiktet och armarna. Så jag har den klassiska bonnbränna just nu. Rätt så bra att det är foten jag har ont och att jag inte har magsjuk, för då hade jag inte velat sitta ute. Jag kan säga att jag vilar min fot jätte mycket, äter även smärtstillande så snart ska det väl bli bättre. För jag hade inte klarat av att stå i 8 timmar och jobba, det är ju som skillnad på att sitta och stå hihi.

Hoppas att alla ni har en bra lördag och att ni har lika fint väder som  vi har!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0