Måndag!

Hoppas att det går bra för er som letar efter bloggpussel biten som jag har gömt på min blogg =) För den finns där nånstans!

Jag har haft en bra dag idag. Det har gått bra och jobba så.
Ska träffa en kompis imorgon på min lunch, så det kommer bli kul. För det var länge sen jag var och fikade med den här kompisen. Men nu har dom flyttat tillbaka till Luleå så då blir det att träffas oftare.

Just nu så sitter jag och kollar på Svenska Hollywoodfruar. Snacka om att jag gillar de programmet. Maria är ju helt klart bäst!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: ja jag och ett par kompisar har pratat om att vi borde ga ut och ata riktig frukost snart ocksa. Det var lange sedan jag gjorde det sist pa restaurang eller hotell inte for att man reser utan bara for att det ar mysigt... och har ar ju frukosten annu mer av ett spektakel an vad den ar i Sverige sa far ju se till att ta vara pa det!

2010-05-03 @ 21:27:15
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0