Tisdag!

Det gick bra för mej imorse, men snacka om att man blev bedövad. Kunde ju nästan inte prata efteråt hihi. Kunde inte säga s eller r. Så folk hade lite svårt att förstå mej hihi. Men det är tur att bedövningar släpper efter ett tag.

Idag blir det att gå på en promenad med min kompis och hennes hund, så det blir kul och se hur det kommer gå med våra hundar tillsammans, jag vet att min hund är inte så förtjust i min kompis hund.
Sen har jag en påse från Rabalder, så jag måste ju visa sen vad jag har köpt. Kan säga att det är inte nått klädesplagg.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja,visst är det kul med påsar,kom själv hem med en påse igår.Hi,hi.Kul få se vad du har i din. Idag har jag bara köpt Sofis mode.Det får räcka. Kram.

2010-05-04 @ 18:34:20
Postat av: Nina

Till Gaby! Det är ju verkligen kul att shoppa =) Som jag har alltid sagt man skulle vara rik hihi.

Jag har inte köpt nån Sofis mode idag. Gillar att läsa den tidningen! Ha det bra! Kram

2010-05-04 @ 19:02:06
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0