Bra lördag!

Då är man hemma igen. Vi var nämligen och lyssna på när min pappa sjöng med sin kör i kyrkan. Det lät bra. Träffade även på en gammal klasskompis som jag umgicks mycket med när jag gick i högstadiet och gymnasiet. Vi sa att vi ska träffas nångång eftersom våra killar känner varann och prata om gamla minnen.
Sen var det även loppis i kyrkan, så det blev ett köp för mej, men det roliga det jag köpte har min farmor ägt hihi, tänkte att pengarna går ju ändå till ett bra ändamål.

På tisdag kanske ni får veta min hemlighet hihi. För då vet jag förhoppnings mer.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det kan faktiskt vara mysigt att gå till kyrkan nån gång,speciellt när din pappa sjunger.Tänk vad kul att du köpt av det din farmor skänkt.Det har säkert ett minne för dej. Kram på dej denna söndagmorgon.

2010-11-14 @ 10:00:04
Postat av: Nina

Ha en mysig söndag med familjen! Nu blir jag nyfiken på din hemlighet :)



Kram N.

2010-11-14 @ 12:07:22
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0