Diamonds are a girls best friend

Förra veckan fick vi reklamtidningen från Guldfynd. Jag gillar att bläddra igenom sån reklam, för så klart hittade jag en ring som jag skulle jätte gärna vilja ha.
Varför jag gillar den är för att den är i 18k vitguld med 53 diamanter hihi, vem säger nej till något sånt!



Det är den ringen som ni ser är i helt vitguld med diamanter.

När man ser på Guldfynds sida så kommer den här bilden upp och att den kostar 6998kr ord pris 8998kr. Men i reklambladet så står det att ringen kostar 4998kr. Så jag undrar verkligen vad den kostar.
Skulle verkligen va kul att ha en stor diamantring eller en ring med många diamanter.


Bild från Guldfynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0