Godmorgon

Som ni ser så bloggade jag inget igår. Jag hade inte tid att blogga, sen så visste jag inte heller vad jag skulle skriva om, så man kan säga att jag hade bloggtorka hihi.

Kan berätta om bion som vi var på i söndags var helt ok. Eftersom jag har sett alla Saw filmerna, så fick man lite svar på det man har funderat över. Tyvärr har ju inte min sambo eller hans kompisar sett så många av dom här filmerna så dom hade väl lite svårare att hänga med. Men har man sett alla saw filmerna så ska man verkligen se den här sista tycker jag. Sen var det så kul med att det var 3D också.

Igår var jag och kollade in min farmors nya lägenhet, den är verkligen fin! Jag gillar verkligen lägenheten.
Sen var jag i stort sett hos mina föräldrar hela dagen farmor var också där. Så vi hade jätte trevligt, sen kom min sambo och hämtade mej för vi skulle till hans föräldrar för vi var bjuden på middag eftersom hans pappa fyllde år igår. Där hade vi också jätte trevligt. Som ni ser så hade vi verkligen en trevlig dag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0