Godmorgon

Min ledighet har börjat, är ledig i fem dagar hihi. Sen på lördag går jag på mitt pass igen.
Vad det var skönt att få sova ut, och sen det bästa är att vi har fått äran att få morgontidningen i en månad gratis. Så nu fick jag äntligen läsa morgontidningen i sängen. Så nu är jag uppdaterad vad som har hänt här i Luleå.

Idag ska jag städa för imorgon så ska jag kanske börja julpynta eftersom jag kommer inte hinna med i helgen. Sen så ska jag mest troligt åka bort i veckan, så jag måste börja i tid med julpyntet. Sen har jag inte heller hunnit köpa stearinljus till min adventsstake. För på söndag ska man ju tända första ljuset. Så man har en hel del att göra idag hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0