Godmorgon

Jag har just kommit in från min morgon promenad. Det var även första gången som jag fick ha på mej mössa när jag var ute och gick hihi. Det blev inte så lång promenad det var bara i en halvtimme, men det är bättre än ingen promenad.

När jag kom in så fick jag direkt stoppa min hund i tvättfatet för han blev så skitig när vi var ute och gick, så nu är han ren och så är han helt vild och bara springer omkring i lägenheten för han gillar inte att vara blött hihi.

Det blev avgjort om vad vi ska äta imorgon så min sambo fick äran att bestämma vad vi skulle äta, så det får ni veta imorgon vad det blir för något, för nu kommer jag vara hemlighetsfull hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0