Godmorgon

Det har verkligen kommit mycket snö inatt. För det är så vitt så långt ögat kan se hihi.
Jag tycker att det är lite små härligt, för nu får man mer julkänslor. Sen det roliga är att när man går på snön så knarrar det så fint under skorna. Men det blev lite tidig vinter i år, har för mej att förra året så var det senare.

Ser ni vad tidigt jag är vaken idag, men jag tror jag ska prova och se om jag kan somna om igen eller så ska jag läsa en bok för det är en skön morgon att vakna upp till.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tävling pågår på bloggen där du har chans att vinna ett presentkort för fotoprodukter värt 300 kr. Kika in om du är intresserad! :D

2010-11-06 @ 08:35:30
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0