Godmorgon

Nu har vi äntligen den sköna söndag här. Söndag är en av mina favorit dag i veckan hihi. Idag kommer det inte hända så mycket, förutom att det blir tacos till middag.

Det har kommit ännu mer snö här i Luleå för det började snöa om igen igår och det var så mysigt för det var så stora snö flingor. Så jag tror verkligen att snön kommer stanna kvar.
Vi hade en trevlig kväll igår hos mina föräldrar för min morbror och moster var där, alltid kul att få träffa dom. God middag fick vi, men tyvärr så blev det inga bilder igår, jag trodde tillomed att jag skulle hinna ta en outfit bild, men det blev inte heller.

Ha nu en riktigt skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad mysigt med snö,det blir så ljust och juligt ute.Ha en skön söndag.

2010-11-07 @ 16:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0