Godmorgon

Ny vecka och vi har jätte kallt här uppe, det är nämligen minus 9, brrr. Man har inte än blivit van med kylan. Men det kommer väl.
Idag så blir det att fortsätta med städningen för jag har inte ännu tagit bort allt det jag har dragit fram före helgen hihi. Men tänkte idag måste jag ju kunna bli klart med allt. Vi ska nog även gå på en husvisning idag, för sammanlagt så har vi bara varit på en husvisningen tidigare och det var några år sen sist.

Hoppas ni får en bra start på den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hoppas att du med får en fin vecka. Kram.

2010-11-08 @ 11:32:43
Postat av: madeleine

9 minus!!!?? Vi har 4 plus o jag tycker det är svinkallt.

Vad vill ni köpa för ett hus? Kram

2010-11-08 @ 13:45:16
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0