Handla

Så där då har man varit och handlat mat och fattigare blev man. Men mat måste man ha annars dör man hihi. Det blev att jag även köpte dom här plast vinglasen, för dom kostade bara 10kr/st. Och det är jätte perfekt att ha dom när man är ute och grillar eller när man sitter på gården. För ni vet ju att vi är påväg att gå mot sommar igen fast det är några månader bort hihi.



Jag tycker att det är jätte bra att passa på att köpa sommarsaker när det är vinter för då är dom som oftast billigaste hihi. Skulle inte förvåna mej att dom här glasen skulle kosta 40kr/st eller något sånt när det är sommar.
Jag har köpt dom på Ica Maxi.

Kommentarer
Postat av: madeleine

HAHAHA. Jag har det så också. När jag var o handlade för ett tag sedan så köpte jag duschtvål o handtvål "eftersom att det var billigt". Inte för att vi behövde det. Iof så behöver man ju alltid sånt. Men jag känner igen mig i det "att det kan vara bra att ha". Lite farligt...:)

2010-11-02 @ 14:49:56
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0