Hemligheten

Ni får veta idag min hemlighet, fick nämligen just veta hur det gick. Är väl inte så glad, är faktiskt besviken för jag hoppades in i det sista att det skulle bli vår lägenhet.

Så jag är inte gravid och det handlar inte heller om nått jobb, allt handlade bara om en lägenhet. Ni kommer väl ihåg att hus och lägenhets jakten har börjat för mej och min sambo.
Vi hittade nämligen den perfekta lägenheten, det var en 3:a men den är ändå större än vår lägenhet. Sen så var lägenheten högst upp på huset med hiss. Vi har nämligen ingen hiss där vi bor nu. Och ha en hiss är jätte bra speciellt på vi har ju planer på att skaffa barn, blir lättare med barnvagn och så. Sen så var lägenheten på ett bra område och jätte nära till en matbutik, så lägenheten hade bara fördelar. Det känns jätte tråkigt, för jag och min sambo hade redan börjar planera inredning och så. Jag är inte ledsen bara besviken.
Och i lördags så var vi på visningen för lägenheten.

Så det var hemligheten, så jag hoppas nästa gång jag har en hemlighet så kommer den ha ett positiv svar.



Jag längtar till ett riktigt kök, är less på att ha vår matgrupp i vardagsrummet. Så här ser planlösningen ut som vi var och kollade på.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Tråkigt med lägenheten! Alltid tråkigt när man får ett negativt svar. Känner igen mig med att man går o planerar hur man ska göra:) Har du lagt husplanerna på hyllan? Vilken våning bor ni på nu då? O då kommer den ledande frågan: när tänkte ni skaffa barn??;)

Trodde faktiskt att du hade fått ett jobb som du ville ha.



Vi funderar på att skaffa en dvärgpinscher, så den är liiite större än din.

2010-11-16 @ 22:40:23
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Linda

attans! hoppas ni hittar något snart igen och att ni får det nästa gång!

2010-11-17 @ 11:15:29
Postat av: Nina

Tråkigt men du ska se att ni hittar ert drömboende snart!

Kram N.

2010-11-17 @ 20:36:17
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0