Jobb jobb

Min chef ringde tidigare till mej idag och ville att jag skulle börja jobba redan imorgon. Och självklart sa jag ja. Egentligen skulle jag börja jobba extra först på torsdag. Men nu blir det istället 5 dagar i sträck som jag jobbar och det känns jätte bra, för då vet jag att jag får ut bättre lön i dec. Så då har man råd med julklappar iår. För jag var rätt orolig förra veckan att jag skulle inte få ut nån bra lön i dec, det blir ju så här när man jobbar så lite som jag gör så måste jag hela tiden planera månader i förväg. Så det känns verkligen bra att jag har fått 3 extra dagar i den här månaden förutom min två helger då som jag alltid jobbar.

Jag ska ju även avslöja min hemlighet idag, men jag får se hur det går, för det kan kanske först imorgon jag säger något hihi. Det är kul och se vad ni tror att jag har för hemlighet hihi, det har varit en hel del gissningar hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0