Lanvin lanvin

Så där då har man blivit lite Lanvin rikare idag hihi. Det blev lite shoppande för mej, så då har man jobbat färdigt. Min sambo kallade inte det här för jobb när jag sa att han var tvungen väcka mej innan han åkte till jobbet. Han menade på att jag blir fattigare, och det är klart och så sant. Men som sagt jag ser dom som en investering hihi.
Jag tänker inte avslöja vad det blev för köp, det får ni se sen när jag får hem det hihi.

Jag är även rätt så pigg så det blir inte nå mer sovande för mej, det är bara stiga upp och möta den här underbara dagen. Som består att städa och julpynta. Det blev nämligen inget städande igår. Åkte och hälsa på mina föräldrar istället.

Nu ska jag läsa morgontidningen.
Ha en riktigt underbar tisdag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så kul!! Ville ha skorna men de var slut :)



Ha en fin dag.

2010-11-23 @ 09:22:46
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ha,ha,du kunde inte låta bli att shoppa,kul att se vad det blev.Du har liksom köpt dej själv en advents klapp.På tal om pynta så har jag börjat med adventspyntet,jättekul.Det blir sååå mysigt.Du ska ha en underbar dag!

2010-11-23 @ 11:59:39
Postat av: Nina

Till Gaby! Joo man kan verkligen säga att jag har köpt mej en advents klapp hihi. Det gick inte så bra för mej att julpynta idag, det var nog jobbigt med städningen haha. Så jag får julpynta nån annan dag istället =) Tack så mycket! Detsamma du ska också ha en riktigt underbar tisdag! Kram

2010-11-23 @ 15:04:48
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Lindha

Tyckte skorna var underbara, men det blev inga köp för mig idag. :)

2010-11-23 @ 20:21:26
URL: http://www.angelofshopaholic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0