Rensa i röran!

Ni kan aldrig gissa vad jag håller på med just nu!? Jag håller nämligen på städa i min nattduksbord. Fattar inte hur jag har kunnat samla på så mycket tidningar, tycker att jag kastar hur många tidingar som helst i veckan. Tydligen så är det inte tillräckligt, så därför känns det extra skönt att få bort ännu mera tidningar, jag köper ju inte heller så mycket tidningar. Insåg att jag har även många böcker, så jag borde städa min bokhylla också så jag rymmer alla mina böcker, dom som jag inte vill ha framme kommer få hamna i förrådet.

Har börjat ta tag i min stor städning för andra gången.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det är skönt att rensa bort,jag sparar inte på många tidningar.Inrednings och mode tidningar sparar jag på lite längre.Reklam är det värsta som finns,det åker på en gång.

2010-11-04 @ 19:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0