Sunday

Det har inte blivit så mycket bloggande idag, för vårat internet har varit lite knäpp. Men nu går det att surfa igen.

Vi har som sagt inte gjort så mycket idag, men jag har varit en sväng till mitt jobb för att låna hem lite filmer. Har nämligen tvingat min sambo se på Sex and the city 2, han var väl inte så värst road medan jag har fått skratta en hel del hihi. Jag älskar verkligen den filmen. Hoppas verkligen det kommer en 3:a.

Imorgon blir det bättre surfande, och förhoppningsvis har jag ett paket att hämta ut imorgon.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Var satc 2 bra? Har funderat på att se den, men hört mycket dåligt om den. ÄLSKAR satc i tv-form! Så jag blir väl "illa tvungen" att se den:)

Hoppas du hade en bra helg! Bubblet i fredags såg riktigt trevligt ut;)

2010-11-07 @ 22:05:55
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0