Hemma

Slutade idag vid halv två tiden, men jag har just kommit hem. Blev att jag satt en stund hos mina föräldrar eftersom min vovve var där. Kan säga att min vovve ville inte alls åka hem hihi.

Som vanligt har jag lånat hem lite filmer, bland annat Kommissarie Späck, sen en jul film som heter En julsaga. Ni har säkert sett den nån gång En julsaga, för den handlar om Scrooge. Jag älskar den jul filmen, den får vara från tecknat till svartvitt  haha. Jag kan aldrig få nog av filmen haha. Brukar försöka hinna se den om den går på tv.

Kan säga att man har ju funderat lite på lägenheten, det är som svårt att släppa den. Den har så mycket fördelar, dels är den från 90 talet och lägenheten som vi bor nu i är nog från 40 talet. Så vi bor i den gamla delen av huset, för det finns en nyare del i huset. Men jag bor faktiskt hellre i den gamla delen för jag har sett i nån annan lägenhet i det här huset och den är inte lika mysig som vår lägenhet. Men helst hade jag vilja flytta, är less att bo i centrum hihi.


Kommentarer
Postat av: madeleine

Du bor i Luleå väl? Är det svårt att hitta lägenhet där? Var det en köpes eller hyres ni kollade på?

Tror faktiskt inte att jag har sett en julsaga. Kanske jag borde ta o göra? För att få lite julkänsla!

2010-11-17 @ 18:16:11
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Gaby

Det var synd på lägenheten,men det kommer andra chanser ska du se.Ge inte upp. Kramar.

2010-11-18 @ 10:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0