Inredning

Det har öppnat en ny butik i Luleå som heter Handplockat, dom har även en webshop. Dom säljer allt möjligt, det är från inredning, design, vintage och konfektyr. Jag gillar såna mysiga butiker, tyvärr har jag inte hunnit att göra nått besök i butiken men jag har kollat in deras webshop och hittade lite saker som jag skulle vilja ha.



Ljusbricka med 6 st ljuskoppar. Kostar bara 199kr.



Jag älskar såna här skyltar hihi. Kostar 99kr.



Snygg griffeltavla. Kostar endast 69kr.

Snacka om att jag längtar tills vi får vår nya lägenhet, vad det ska då inredas. Jag tror tillomed att jag kanske kommer vilja dela med mej hur jag bor då. För det här hemmet vill jag inte visa upp. Vill vara lite hemlig av mej hihi.



Bilder från Handplockat.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vart har den öppnat ? Älskar nätbutiken, så coola skor

Kul att ni har fått en annan lgh, GRATTIS !

2010-11-30 @ 19:11:00
Postat av: Nina

Jag håller med om dej Maria att nätbutiken är jätte fin, funderar på att man skulle kanske gå till butiken imorgon för jag vill gärna se, sen är butiken jätte stor.

Inne på shopping finns butiken, mittemot Indiska,där Ohlssons tyg var förr.



Träningsmaskinen beställde vi från http://www.rbsportline.se

Den är jätte bra maskninen jag blev helt slut, det är inte som att vara ute och gå hihi.



Tack så mycket, jag är så glad över lägenheten =)

Ha en bra kväll!

2010-11-30 @ 19:25:54
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Sötnos, haha vet du vad jag köpte en fin skylt där det stod ( I Asked god for a boy,he gave me a prince). Älskar butiken. Hon som jobbade där var super trevlig.

2010-12-01 @ 02:27:43
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0