Choklad på en måndag

Det var trevligt att vara hem till mina föräldrar och få träffa min mormor även min broder var där. Eftersom jag har varit borta stort sett hela dagen så har jag inte gjort så mycket, men däremot så ska det bli en städdag imorgon så då blir det att städa hela lägenheten. Skulle även behöva se om det är något som jag kan kasta eller skänka till myrorna och röda korset. Jag vill alltså göra en stor städning hihi.

Innan jag åkte till min föräldrar så var jag förbi Konsum för jag var tvungen skicka iväg ett paket. Jag hade nämligen fått äran och testa en sak men tyvärr så var den saken trasig när jag fick hem den. Så man kan säga att just nu så vill jag inte samarbeta med det företagt. Det är ju inte kul att få en trasig sak. Inget mer prata om det nu!
Men jag handlade två saker från Konsum.



Marabous nya chokladkaka Vinter Vit och Sensation double créme wafer.

Jag trodde att jag skulle gilla chokladkakan, eftersom jag älskar vit choklad och vanilj. Men jag gillade inte alls den här, smakad mer som vit blockchoklad. Så det var verkligen ingen hit!
Men Sensation double créme wafer var hur god som helst, den kommer jag vilja köpa fler gånger.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad trist när saker är sönder :( dendär chockladen med creme lät god! Yummie.

Kram N.

2010-10-25 @ 20:38:19
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

OOO,vad jag älskar chokladpraliner.Den i påsen är riktigt god.

2010-10-25 @ 21:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0