Friday

Oj vad den här morgonen har rusat iväg. Tycker inte att jag har hunnit med så mycket. Har bara suttit vid datorn hihi.

Som sagt så är det ju fredag idag, så då blir det paj till middag. Måste kolla upp i min pajbok om det finns något intressant recept där. Fast det lutar åt tacospaj. Så jag måste iväg och köpa nån tillbehör till pajen.

Nu ska jag ut på en promenad. Jag ska vara ärlig och säga att jag har inte varit så sugen på att gå på nån promenad tidigare iveckan eller iförra veckan, eftersom det är nån galning som springer runt i Luleå och säger att han ska göra illa en och våldta. Sjukt va?! Det sjuka är att det hände vid lunch tiden. Då folk är ute och går.

Kommentarer
Postat av: elin & sabine [twofabulous.blogg.se]

åh tack tack :)



/E&S

2010-10-08 @ 12:09:15
URL: http://twofabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0