Godkväll

Det blev inget godmorgon inlägg idag, men det var för att jag steg upp 04:30 fick även lite bråttom för jag var och lämnade min vovve hos mina föräldrar innan jag började och jobba. Men vad hemskt det var att stiga upp så där tidigt, det var ju helt kolsvart ute och även när jag kom till jobbet. Rätt så läskigt hihi.
Men nu är jag ledig imorgon, sen ska jag jobba på fredag. Det blir öppning då också.

Sen efter jag hade slutat och jobba så åkte jag tillbaka till mina föräldrar för att hämta vovven. Men jag blev bjuden på middag så det var lyx. Ser inte min sambo så mycket nu när han får jobba övertid för det mesta, det har kommit till en sån period i hans jobb. Det är ju alltid kul att äta middag tillsammans med nån, så det passade bra att jag fick middag hos mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Håller med om att det är tråkigt att äta ensam.Ja,det är läskigt när det är så svart ute ,det blir bättre när snön kommer.Ha en skön dag i morron.

2010-10-13 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0