Godmorgon

Idag har man vaknat tidigare så det känns jätte bra, för jag gillar att ha långa morgnar. Jag hade jätte svårt att somna igår, ville att min sambo skulle väcka mej innan han åkte till jobbet. Men jag har faktiskt ingen aning om han har prövat och väcka mej idag, för jag har alla fall inget minne av det hihi. Men hur som helst så är man äntligen vaken.

Idag blir som sagt stor städning skulle verkligen behöva bli av med lite saker. Får se om jag hittar något som jag kan bli av med.
Nu ska jag snart köra lite yoga, behöver verkligen sträcka ut mej.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Du måste ha sovit som en stock,hi,hi.Själv har jag med sovit hårt.Skönt.ha en bra dag.

2010-10-26 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0