Godmorgon

Äntligen 1 oktober, då är det snart julafton hihi. Det är ganska så härligt med höst för det är en frisk luft som man får andas in. Sen får man även ha på sej fina jackor med mera.

Jag kan väl inte riktigt säga äntligen fredag för jag ska jobba hela helgen, så det känns väl mer som en söndag för mej eller något sånt.
På tal om jobb så hade jag verkligen en mardröm inatt om mitt jobb. Det handlade om att det var kaos, alla skulle köpa korv sen så hittade jag inget heller på kassan för att slå in priset så det blev en lång kö och dessutom blev en av kunderna galna och gick ut och tog sin bil och började köra som en tok på parkeringen och körde även på bilarna som var parkerad på macken. Sjuk dröm va? Haha Man kan verkligen drömma konstigt. Men så ska inte min morgon dag se ut på jobet hihi.

Nu ska jag åka och lämna min bil för att se om den kan bli fixad i helgen, för förra helgen så gick det inte. Jag har svårt och tro att den kommer bli fixad den här helgen. Men men vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Mardrömmar verkar ha legat i luften inatt. Både jag och sambon hade mardrömmar... Det brukar vi inte ha...

2010-10-01 @ 10:45:10
URL: http://kanslaochannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0