Goodiebag

Jag har äntligen fått min Goodiebag! Det var det som väntade på mej när jag kom hem.





Jag har gått med i Goodiebag.nu då får man själv välja vad innehållet ska vara i Goodiebagen, riktigt bra tycker jag. Så då hade jag valt dom här två krämerna, ska bli intressant och se hur dom funkar eftersom jag kommer snart behöva köpa en ny ansiktskräm. Det kostar inget att vara med, det enda som man behöver göra är att ge en feedback om vad man tycker om produkterna som man har valt.

Det står även på deras hemsida att det ska ta 1-2 veckor innan man får goodiebagen i brevlådan, men jag fick vänta nästan i tre veckor. Imorgon så är det tre veckor sen jag beställde det här.

Så gå med nu! Goodiebag.nu

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad kul,hoppas det är bra produkter. Kram.

2010-10-07 @ 22:06:26
Postat av: Nina

Jag hoppas också Gaby att produkterna ska vara bra. Det är verkligen tur att man får testa först, så man vet vad man kan köpa sen ut i butikerna =) Kram

2010-10-07 @ 22:26:38
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Fatima (Isayah´s Mamma)

Hallå dar fina Nina :)



Jag fick också min idag, fick vänta i tre veckor.

Började tro att min påsen försvann i posten :/



Lumene krämen doftar så gott :)

2010-10-07 @ 23:04:12
URL: http://www.thistakes.com
Postat av: Meadow

Tusen tack för tipset...

De står att de ska starta andra kampanjen snart, hoppas inte att de tar allt för lång tid! :)

2010-10-10 @ 11:45:47
URL: http://meadows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0