Thursday

Som jag skrev imorse så hade jag inte något inplanerat idag. Så det slutade med att jag hamnade hos mina föräldrar, men det är ju också trevligt. Fick god lunch hihi.
Det blir väl att jag stannar kvar här ett tag till.

Jag har även redan börjat planera min helg, kommer verkligen ha en trevlig lördag. Säger inte än vad jag ska göra. Men ni kanske får veta imorgon.

Blev en sväng förbi bolaget idag, försökte hittat årets Blossa glögg som ska ha smaken saffran. Men tyvärr var den redan slutsåld, men dom skulle få in mer idag. Man måste ju varje år testa årets glögg hihi.



Snygg flaska måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Nina

Nyfiken på den glöggen!

Vad spännande det låter med din helg :) Tell me more soon!!



Kram N.

2010-10-07 @ 15:44:20
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Jäklar,vad guldig,fräckt,vad synd att den var slut.Hoppas den är lika god,som vad flaskan är frän.Hoppas du haft en skön dag.

2010-10-07 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0