Tusan

Snart kommer min sambo hem och han har nån surprise med sej hem. Jag undrar verkligen vad det kan vara, men jag längtar och så är det så kul med överraskningar också hihi.

Är lite små seg ikväll tråkigt nog. Men det blir att sova ut imorgon för jag börjar inte och jobba förrän klockan ett.
Sen jag kom hem från jobbet så har jag suttit framför datorn och drömt bort mej igen. Nu ska jag berätta vad det är som jag har drömt om, det är nämligen ett hus. Och jag vill så verkligen ha det, för det huset har precis allt det jag vill ha kan man säga, sen har dom även renoverat det jätte snyggt precis min stil. Det står ju mitt namn på det huset *snyft* Vi ska allafall gå på visningen på det huset. Min sambo tycker också att huset är snyggt.
Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Blir nyfiken, kan du inte maila länken ?? :-)

2010-10-23 @ 13:21:27
Postat av: Linda

vilka områden spanar ni hus på? själv tycker jag det är dåligt med hus som jag vill ha ute=) men vem vet det kanske kommer....var på en visning i tisdags, men var inge hus för oss.

2010-10-23 @ 23:49:12
Postat av: Nina

Till Maria! Jag ska skicka länken till dej, tror verkligen att du kommer gilla huset =)



Till Linda! Vill inte säga vilket område det är, men jag kan säga så här. Att det är på området som jag är uppvuxen i =)

2010-10-24 @ 09:18:49
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0