Ögongodis!

Sitter här framför datorn medans jag väntar på att mina naglar ska torka. Jag surfade in på min favorit webshop och så klart hittade jag många klädesplagg som jag skulle vilja ha. Så här får ni se dom. Enjoy!




Riktigt cool officer jacka.

Kostar: 3299kr.
Märke: Rebel Cashmere.



Så söta kofta från en av mina favoritdesigner.

Kostar: 1099kr.
Märke: By Malene Birger.



En till söt kofta.

Kostar: 1799kr.
Märke: By Malene Birger.




Gillar båda två lika mycket.

Kostar: 1099kr.
Märke: By Melene Birger.



Snyggt partylinne!

Kostar: 1299kr.
Märke: DAY.

Som sagt det här är mina favoriter och skulle inte heller tacka nej till dom. Kläder är helt för underbara hihi.


Bilder från Tintin style.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja,det där var ögongodis.Gillar verkligen den där tröjan som finns i svart eller vitt,så mysig.Kul att kolla in mode.Man kan ju få drömma som sagt.Hoppas du får en mysig helg,trots att din sambo jobbar. Kramar.

2010-10-16 @ 16:20:19
Postat av: Nina

Tack så mycket Gaby! Det finns verkligen snygga kläder och man vill ha alla hihi. Ha en jätte underbar helg du med! Kram

2010-10-16 @ 16:29:36
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så många fina plagg :D

Sv: så härligt! för många är nog söndagar just måste-dagar med en massa tråkigheter attt ta i tu med och ha söndagsångest inför veckan :/

Ha en fortsatt mysig söndagseftermiddag!

2010-10-17 @ 16:41:25
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Nina

Åh så mkt fint, gillar oxå malenes plagg :)



Hoppas att helgen varit toppen.



Kram N.

2010-10-17 @ 19:26:50
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0