Väskor

Fortsätter med min önskelista. Nu är det om väskor. Jag kommer nog aldrig sluta och köpa väskor, vill bara ha mer och mer hihi.



Chanel medium bag.
Har ingen aning vad den kostar, men det är nog en hel del!



Självklart måste man också ha en
Chanel Large flap bag.
Vinner jag massa pengar eller får ett chef jobb då köper jag en sån på en gång hihi.


Perfekta
weekendbag, så snygg. Älskar ju LV hihi. Kostar ca 7000kr.



Balenciaga City Classic kostar 16995kr.


Mulberry Clutch. Kostar ca 4000kr-5000kr.

Ja så här se min önskelista ut för väskor. Det är verkligen något med väskor som jag älskar. Jag ser dom som en investering. Har aldrig gillat skor, och skor som jag gillar skulle jag aldrig kunna gå i så det är ingen idé att kolla på skor. Sen går skor sönder för eller senare, men med väskor så tar det längre tid och så brukar dom oftast gå i generationer. Dvs dyra märkes väskor.
Kläder gillar jag också, men med kläder så kan det hända så himla mycket. Dom kan bli för stora, för små, få en fläck som inte går bort mm. Det är nog därför jag skulle aldrig kunna köpa en tröja för 5000kr. Men däremot en väska =)
Det är det som är kul att vi alla är olika och har olika intresse för saker och ting!!!

JA, JAG ÄR EN VÄSK SHOPAHOLIC! Hihi


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fina väskor, håller jag med om. Men den sista. Är det inte Mulberry?!

Trevlig blogg:)

2010-10-26 @ 15:41:08
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Tracyk

Så fint, hela bunten!

2010-10-26 @ 16:08:29
URL: http://tracyk.blogg.se/
Postat av: Cissi

shit vilka dyra :(

2010-10-26 @ 16:24:03
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Gaby

Mulberryväskan är så snygg.Den är häftig i grått också.

2010-10-26 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0