6 okt- Inspirationsdag Social Media Marketing

Det är föreläsningen som vi ska på. Det kommer vara 4 st föreläsare. Börjar 09:00-16:00, och det är gratis.

Dom som förläser är:
Tim Foster: From marketplace to marketpace.
Blondinbella: Att företaga med hjälp av sociala medier.
Jenny Eklund: Så lyckas du med webben.
Fredrik Kallioniemi: Hur ser framtiden ut?

Det här kommer bli så kul och intressant. Hade inte jag gått den utbildningen som jag har gått så hade jag inte varit intresserad av det här, men nu tycker jag att det ska bli jätte roligt. Man vill ju gärna hänga med vad som händer med företagande. Sen så är jag kanske sugen på att starta upp något?!

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Jag ska gå på den föreläsningen! Men "bara" halvdag... Om du vill kan vi gärna mötas upp! På eftermiddagen ska jag själv hålla en föreläsning för Lärarförbundet.

2010-09-30 @ 17:05:44
URL: http://kanslaochannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0