Förberedda

Vad det kommer bli mysigt ikväll, och det ska bli så gott man alla olika tilltuggen, hoppas att mina vänner kommer uppskatta det. Måste snart börja fixa till min överraskning så den är klar.

Jag ska även försöka fota en hel del ikväll, och jag lovar er det kommer bli en hel del ljus som jag ska tända runt i lägenheten. Det ska tillomed få vara ljus på balkongen så jag hoppas att det kommer vara vindstilla så det inte blåser ut hihi.




Min vovve såg ut så här igår hihi. Han hade på sej sitt fina halsband. Gillar den översta bilden eftersom han gäspar då hihi.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,vad fin lilla vovven var,Ge han en stor kram.Ha nu en underbart trevlig fest. Många kramar.

2010-09-04 @ 14:56:58
Postat av: Nina

Tack så mycket Gaby! Ha en jätte bra lördag! =) Kram

2010-09-04 @ 15:21:35
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0