Godmorgon

Vad det var skönt att få sova ut idag, men konstig nog så vaknade jag första gången vid sju tiden, men somnade lätt om igen och sov till nio. Men jag har haft konstiga drömmar. Som idag har jag drömt att jag var så förbannad när jag jobbade för kunderna tyckte att jag jobbade långsamt, i verkliga livet så jobbar jag knappast långtsamt, för jag vill att det ska gå fort, och ingen ska behöva köa länge. Och i drömmen så sa ja det en och det andra, för det vara bara just en kund som jag bråkade med hihi. Nog är drömmar konstiga. Men jag tror att drömmen säger att jag ska kanske börja sluta upp och stressa för det är ingen som vinner på det, knappst jag. Så är man bara orolig över nått som inte kanske ens händer, då har man ju stressat för inget.

Idag ska jag luncha med två kompisar, det blir riktigt kul. För den ena kompisen har jag inte träffat på länge, sist var nog i våras. Vi har mycket att skvaller om hihi. Hoppas ni får en riktigt underbar torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0