Godmorgon

Det blev en lång sovmorgon idag, men det kan behövas för jag har råkat ut för en förkylning och lite små ont i halsen som övriga sverige har. Sen så nyser jag hela tiden. Inte kul att bli sjuk. Jag vet att min sambo har smittat ner mej, för förra veckan började han bli förkyld.

Nog pratat om det, idag ska jag städa hela längenheten. Skulle också behöva putsa fönster, men jag tror det kommer att bli regn idag, men jag ska ändå putsa ett fönster eller två idag. Så kommer min onsdag se ut.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag tänkte också börja med några fönster.Det är inte så kul. Kram.

2010-09-22 @ 11:24:25
Postat av: Nina

Äntligen är man klar med alla fönster i vardagsrummet. Det syns att man har putsat dom, så det blev helt klart skillnad =) Nu får man bara hoppas att det inte blir något regn, för jag har dödat några spindlar hihi. Ha en bra dag Gaby! Kram

2010-09-22 @ 12:00:09
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: maria

har du också fått ont i halsen!! du vet ju att jag sa att jag hade skit ont o så bara i halva sidan!! men nu är det borta tack vare dem starka halstabletterna!! köp dem dem hjälpte med en gång! bafucin heter dem!!! kram på dig hoppas det går om inte kul o ha ont i halsen!!!

2010-09-22 @ 12:21:42
URL: http://,mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Puh,nu har jag gjort 4.Tror jag ska gå ut,solen skiner här.Bli nu fri från din förkylning.

2010-09-22 @ 13:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0