Godmorgon

Äntligen onsdag, så imorgon åker jag till Stockholm hihi.

Det är konstigt väder idag, för på tv hade dom sagt att vi skulle ha 20 grader varmt, men än så länge är det mulet ute och bara 11 grader. Jag och min sambo hade planerat ihop med grannen att idag skulle vi grilla sista gången för iår på gården. Så jag hoppas verkligen att det kommer klarna upp, eftersom vi tog fram kyckling igår som vi ska grilla. Sen är det ju även kul att kunna sitta ute och äta.
Igår hade vi jätte varmt, försökte att sitta på balkongen och läsa men det var svårt just för det var så varmt och solen sken rakt i ögonen hihi.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jäklar vad roligt,att du ska till Stockholm i morgon.Hoppas att solen skiner då,det är så mycket lättare.Inget regn,man blir blöt,ha,ha.Är du ute efter nåt speciellt?Här är det dimma ute,inte kul hoppas det lättar. Kram.

2010-09-08 @ 10:15:25
Postat av: Nina

Ja du Gaby, jag hoppas också att det kommer vara jätte fint väder i Stockholm när man är där. För det är inte kul att shoppa när det regnar ute. Kram

2010-09-08 @ 10:56:01
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: maria

tack så mycket!!!=) roligt att du gillar mina outfits!=)..javisst kollade jag på halv åtta hos mig! ett måste ju!!=) får man massa inspiration till vårat fredagsmys hihi=) tyckte dock gårkvällens meny inte var någon höjdare direkt! men så var det ju ryskt tema kanske inte var så konstigt!=)....åhh ska du åka till Stockholm imorn!! så härligt!! tror jag följer med!=D ha det nu helt underbart i storstaden och att du hittar mycket fint!! men framförallt njut av din ledighet!! massa kramisar!!!

2010-09-08 @ 12:30:11
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Hoppas ni kan sitta ute och grilla,ni får ta på er varma kläder. Ha det bra.

2010-09-08 @ 15:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0