Grillmys

Min sambo kommer hem om två timmar då blir det att gå ut och gå en promenad, men det roliga som vi ska göra ikväll är att vi ska till Gültzaudden med Linda och Johnny. Då blir det att grilla krov, och jag tänker inte bränna mej den här gången.
Jag tror att det kommer vara en jätte fin höstkväll idag. Som nu har vi 18 grader i skuggan hihi.

Det är kul när något bara blir planerat spontant. För det känns som att det skulle vara söndag idag hihi, fast det är ju måndag. Det är väl för att man är ledig så kan jag ha lördag hela veckan om jag vill.


Kommentarer
Postat av: maria

så härligt det låter!!! vi har haft 20 grader o sol här idag!! skönt om det håller i sig!! ha nu en underbar kväll!! kramis!=)

2010-09-06 @ 16:50:32
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0