Hemhjälp?!

Det har verkligen börjat bli fint väder här i Luleå, känns skönt för då vet jag att min fönster kommer få vara rena i ca 24 timmar hihi. Det blev att jag dödad några spindlar när jag putsade mina vardagsrums fönster, det som är kul att förr var jag livrädd för spindlar, hade jätte problem att putsa fönsterna då, men idag har jag inte lika problem fast jag hade på mej en huvjacka med huvluvan över huvudet, för jag har inte lust att dom ska ramla ner i mitt hår. Så jag kan tänka att min grannar funderade på vad jag höll på med.

Jag har även dammsugit, slagit igång en tvätt, har tillomed hängt upp det, dammtorkat, nu har jag bara kvar att skura alla golv. Sen är jag nöjd med allt det jag har gjort. Sen är det bara ta en lång dusch.

Kommentarer
Postat av: karin

hoppas du får en fin dag! :)

2010-09-22 @ 15:07:09
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0