Hjälp!

Jag har ingen aning vilken sak som jag ska börja först med. Känner att tiden tickar på för fullt. 
Mitt paket från H&M har kommit idag, och jag vill så gärna hämta ut det NU, men jag kan inte göra det. För jag måste fixa till mej först. Sen måste jag åka med min bil till mina föräldrar för jag ska lämna den där, för jag ska få hjälp med den, det är lite saker som behövs göra på den. Efter det måste jag tillbaka till stan, och då måste jag få skjus för det gå fortast. Sen börjar bion kl 18, man vill vara en stund tidigare där. För det blir att köpa något gott i kiosken hihi.

Herre gud vet inte vad jag ska börja med, jag blir stressad. Jag kan inte sitta här kvar framför datorn. Ha en riktigt underbar fredag nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0