Monday

Har kommit till mamma och pappa, så nu sitter man och väntar på att vi ska åka till Restaurang Ormberget för att äta lunch. Jag kommer lyxa till med oxfilé, för det känns som att man har fortfarande semester hihi. Men imorgon ska jag börja och jobba igen, jobbar bara till onsdag. Så det är verkligen en kort jobb vecka.

Efter vi har ätit lunchen, så ska vi skjutsa hem moster tillbaka till Skellefteå, så då blir det även passa på att hälsa på min mormor, det blir verkligen kul. Jag gillar såna här dagar.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Nina!!=D ja det var verkligen ett kanonköp en rejäl jacka!! den ska du inte tveka att beställa!=)



hoppas du haft det toppen i Stockholm! ska bli kul o höra sen hur du haft det!=D kramis!!

2010-09-13 @ 17:48:12
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0