Onsdag hela dagen lång

Jag är hos mina föräldrar just nu och ska äta middag där. Det hände en jätte konstig sak idag när jag kom till dom. Jag släpte ut min vovve på gården och jag märker hur han skäller sen så märker jag att det står en kvinna med en kamera i sin hand vid vår grillplats och ser på mej, jag blev skrämd. Jag sa allafall hej till henne för jag tänkte att det var kanske grannens fru. Men sen började hon prata med mej på englska och sa att hon har sett på huset tidigare och tycker att det är så fint arkitekt på det och att hon hade tagit kort och ville även ta ett kort på mej med huset, jag sa nej, jag vet inte om hon ändå hann ta ett kort på mej. Sen tog hon även kort på min vovve. Jag tyckte det var verkligen skumt så jag frågade vart hon var ifrån och hon sa att hon var från slovakien och att hennes son pluggade här i Luleå. Jag tycker att det känns jätte skumt att folk går in på gården för att ta kort på ett hus. Men man blir lite avvaktande, så jag hoppas inte att hon tog illa upp för att jag var så kort i tonen. För jag blir lätt misstänksam.

Kommentarer
Postat av: maria

ja jag håller med det var ju lite skumt! och jag hade blivit lika misstänksam! men det var säkert ingen fara! hon tyckte väl bara att det var ett fint hus,men att ta kort jaja det finns ju orginella människor överallt man slutar aldrig att förvånas haha=) hoppas du haft en bra dag! låter mysigt med middag hos dina föräldrar! .... du får kolla på halv åtta hos mig ikväll för de är i min stad denna veckan=) kram!

2010-09-29 @ 19:29:22
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0