Shoppa

Ni vet ju att jag kom hem med tre st påsar.





Köpte den här god body butter från Body Shop. Jag gav ju en sån här till min mamma i morsdags present och jag gillade verkligen lukten. Fick även med mej en parfym test. Luktar riktigt gott måste jag säga.
Det roliga är att jag betalade bara 37kr för body buttern. Eftersom det är 20% på vissa varor som dom har den här veckan, sen så har jag även fått ett presentkort från Body shop när jag fyllde år eftersom jag är med i deras klubb.



Den här parfymen luktar hur gott som helst, är verkligen nöjd med köpet. Eftersom jag är med
Åhlens klubb så fick jag 20% rabatt på en valfri vara, så då köpte jag den här. Sparade 121kr.



Det är ju något med mej och parfymer och läppstift hihi. Carolina Gynnings Passion luktar också riktigt gott. Gillar ju hennes första doft.
Läppstiftet 144 Nude glow är ju IsaDoras senaste läppstift. Den ger en fin färg. Vill även ha ögonskuggan som dom har kommit ut med, men den var slutsåld.

Kommentarer
Postat av: maria

åhh den body buttern som du har köpt är min favorit!! den luktar helt underbart!!!=D ,så lustigt just den parfymen fick jag också med som prov sist,håller med den luktar helt fantastiskt gott den med! vad mycket fina parfymer och roligt du fick med dig hem!! jag väntar på min parfym som jag har beställt av mina svärföräldrar de ska ut o resa så jag har beställt från deras taxfree,parfymen jag har beställt är Daisy by Marc jacobs du vet? den var ca 3oo kr billigare än i butik! där kostar den 649:- o jag får den för 349:- lite skillnad!! men det ska bli så kul när jag får min parfym!!=) kram!

2010-09-19 @ 14:40:20
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh vad skoj med nya dofter! Vill oxå ha en ny höstdoft :)



Kramis.

2010-09-19 @ 18:02:59
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Body buttern är helt underbar,har Miss Dior i body parfym lotion.Doften sitter i ett helt dygn.Läppstift är alltid kul.Ska nu se valvakan,nu jäklar...Kram.

2010-09-19 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0