Stockholm del 1 torsdag

Vår resa mot Stockholm började redan på torsdag, för vi åkte tåg. Men innan vi åkte till tågstationen så hann vi med en god middag hos min mamma och pappa. Ni vet ju att jag åkte till Stockholm med min mamma och min moster.



Kantarellpaj som var så god. Den vill jag äta fler gånger. Så klart blev det skumpa att dricka till pajen.



Jag är på tåget och sitter i restaurangvagnen, min gamla arbetsplats. Träffade även på mina gamla arbetskollger, det var kul och prata med dom.


Kommentarer
Postat av: maria

hahaha=D ja men sjung på ändå!!=)då sjunger du hellre än bra som man brukar säga hihi=)...ja många säger att jag borde söka dit men jag har nog inte dem nerverna som krävs för det tyvärr! fast man vet ju aldrig heller! ja jag får väl söka till nästa omgång hihi=)



vad kul det ska bli o läsa om din Stockholmsresa nu!,ser verkligen gott ut det där med kantarellpajen alltså!! måste jag testa på att göra jag som gillar kantareller! ,om du har något recept på den så får du jättegärna lägga upp det!=) kram!!

2010-09-14 @ 22:16:18
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Klart att du ska få kantarellpaj fler gånger.Tack för trevligt sällskap.

2010-09-15 @ 11:33:59
Postat av: Nina

Tack mamma! Det låter verkligen bra att jag ska bli bjuden på kantarellpajen fler gånger =) Och stort tack själv! Kram på dej

2010-09-15 @ 19:46:18
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0