Annandag Påsk 2011

Det är en sorglig dag idag. Det är därför det har varit så tyst om mej idag.
När jag jobbade idag, så fick jag ett riktigt tråkigt telefonsamtal. Om vi säger så här så har det inte varit oväntat men man blir ändå chockad man blir aldrig nog förberedd.

Det sjuka är idag när jag jobbad och innan jag fick samtalet så fick jag ont i hjärtat och jag andades lite konstigt, jag tänkte att jag hade fått en låsning i ryggen, men det höll inte i sej så länge, jag tror att jag kände något för det var vid samma tidpunkt det hände. Min kollega trodde samma när jag berättade det för min kollega vad som har hänt.

Det som har hänt är att min älskade morfar har dött. Det känns verkligen konstigt och overkligt. Jag är just nu hos min mormor kommer stanna här några dagar, så det blir väl inte så mycket bloggande för mej.

Sov gott min älskade morfar. Nu har himlen fått en ny ängel och jag vet att vi kommer få träffas igen! ♥

Kommentarer
Postat av: maria

beklagar sorgen Nina! det är aldrig lätt när någon går bort! min kära fina mormor gick bort för några år sedan! saknar henne något oerhört! hon var världens snällaste människa!



tänker på dig! kramar i massor<3<3

2011-04-25 @ 22:54:10
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Linda

Sänder en styrke kram, beklagar sorgen är aldrig lätt oavsett hur gammal/sjuk någon är när de går bort.



Tänker på dig vännen!

2011-04-26 @ 12:25:58
Postat av: Nina

Tack Linda! Nä, det är verkligen inte lätt. Ena stunden skrattar man sen så gråter man. Tänker mycket på det fina minnen som man har kvar =)

Ha det gott! Kram

2011-04-26 @ 17:19:38
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag beklagar.

2011-04-26 @ 17:51:05
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0