Friday

Idag är man lite speedad, det är för att jag har inte sovit något inatt. Jag har verkligen hamnat i en ond cirkel. Jag har börjat få insomningsproblem. Men det brukar bli så här alltid när vi börjar närma oss sommar. För det blir fort ljust här uppe i norrland. Sen så kände jag men tvingad att somna på en gång igår och det går ju inte som ni vet. Då fick jag ännu mer panik när jag såg vad klockan var, dvs 01:00 och jag skulle upp 04:00. Sen vaknade jag vid 03:00 och trodde att jag hade försovit mej. Men nu är det slut snackat om det.

Idag ska vi ju till Kalix, jag kommer lämna min dator hemma. Så man kan säga att det blir en blogg paus till på söndag. Men jag har ju med mej mobilen så jag kanske gör något inlägg med den. Får se hur jag gör.
Imorgon blir det super kul, för då ska vi till Ikea och jag är super laddad för det.
Får önska er en trevlig helg och så dricker ni ett glas rött vin för mej!!! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0