Godmorgon

Idag ville jag inte stressa mej upp från sängen, det är så otroligt skönt att ligga kvar i sängen och fundera en stund. Så det är vad jag har gjort på morgonen.

Sen så har jag även ont i huvudet, har haft det sen i fredags. Fast det gör inte lika ont idag. Så jag vet inte om jag är påväg att bli sjuk eller om jag har fått dåligare syn. Vi får väl se vad som händer.

Det blev inget shoppande igår vi var ute och gick istället och det var härligt men det var jobbigt när vi kom hem för min vovve var helt svart under magen så det var bara stoppa han i badkaret för att skölja av han. Den här tiden är faktiskt jobbigt när man har hund, för dom blir skitiga på en gång när man är ute med dom. Men det är tur att han är så liten så det är ju inte så jobbigt egentligen hihi.

Idag så hoppas jag på att våra sängbord kommer, sen ska vi till en till möbelbutik som finns i Luleå. Vi ska höra om en sak.
Ha en jätte bra start på den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0